MEDIO AMBIENTE

O medio ambiente fixemos o traballo estas tres alumnas de 4ºA:
Rocío Bruzos Rouco , Tamara Costa García e
María Freire Fernández. Fixemos este traballo por que nos parece un tema
importante sobre o que falar, xa que cos nosos actos estamos destruindo o noso
planeta.
No hay comentarios:
Publicar un comentario